Մոտիվացիոն նամակ

Հարգելի ***

Ես ցանկանում եմ աշխատանքի անցնել տվյալ կազմակերպությունում։ Ես Սոֆի Ղարիբյանն եմ, մասնագիտությամբ ստիլիստ ,մոդելավորող և կրեատիվ դիզայներ։ Ծանոթանալով Ձեր կազմակերպության աշխատանքային պայմաններին և աշխատելաոճին, ցանկանում եմ միանալ Ձեր թիմին։ Հաշվի առնելով ընկերության առաջատար դիրքը և ներգրավվածությունը ոլորտում, կարծում եմ, որ որպես մասնագետ ունեմ բազմաթիվ հնարավորություններ և լայն հեռանկար։ Թեև չունեմ աշխատանքային փորձ, սակայն ունեմ լրացուցիչ աշխատանքային և բիզնես ուսման ուսում և վստահ եմ, որ կարող եմ լավագույնս ինքնաարտահայտել։ Կարող եմ որպես կարողությունների ցուցադրում ներկայացնել մի քանի առաջարկներ կախվաց Ձեր ընկերությանը։ Ինչպես նաև ծանոթացեք իմ CV-ին։

Շնորհակալություն, ժամանակ տրամադրելու համար։ Սպասում եմ Ձեր դրական պատասխանին։

Հարգանքով՝

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *